בתאריך ה-31.07.2008, הוחזרו משקפי שמש ע"ס 690 ש"ח, שנקנו בחנות בתל אביב.
המשקפיים נקנו על ידי בעלי שהיה אז סטודנט לרפואה.
במהלך השנים בעלי עבר דירות והזיכוי נשכח בין ערימות דפי הלימודים, לאחרונה עברנו להתגורר יחד לאחר החתונה שלנו ומצאתי את הזיכוי הנ"ל ועוד זיכוי ע"ס 170 ש"ח בחנות אחרת.
פניתי בטלפון לחנות ולשירות לקוחות של מועדון לקוחות (שאז גם לא היה קיים) ומיד נציגה מקסימה ענתה לי שהזיכוי תקף ואישרה להשתמש בו.
לעומת זאת דיברתי עם מנהל חנות האופטיקה, על הזיכוי ע"ס 690 ש"ח והוא אמר שהוא לא יכול לכבד את הזיכוי, כמובן אפילו מבלי שראה אותו. הוא אמר שרשום על הזיכוי תוקף. שאמרתי שוב ושוב שהתוקף מחוק על ידי המנהל חנות ויש חותמת ליד. הוא עדיין לא אפשר להשתמש בזיכוי ואפילו רטן ואמר "אני לא מכבד את זה עברו שנים ולכי תתבעי אותי בבית משפט". אני המומה מהגישה המגעילה והחוסר שירותיות. אמרתי לו שהוא אפילו לא מנסה לבוא לקראתי ו-700 שקל זה סכום גבוה ועדיין הוא אמר תתבעי אותי וניתק את השיחה.
קודם כל הבן אדם הזה לא שירותי בלשון המעטה, והוא גם לא מבין מה זה 700 שקל עבור סטודנט לרפואה שכל טעותו הייתה מלכתחילה להיכנס לחנות של בן אדם כזה ולקנות אצלו.
האם יש חוק משנת 2008 לגבי זיכויים? גם אם לא רשום תוקף על הזיכוי.
שלום,
אין חוק ספציפי לעניין זיכויים, אך יש בעולם המשפט התיישנות של 7 שנים.
אני מציע לך לפנות בעניין זה לבעלים של הרשת / החברה ולהתנהל מולם בעניין.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר