היי, התקשרתי לחברת תקשורת מוכרת בעקבות תקלה, בזמן שהמתנתי נשלח לי לינק לוואטס אפ על מנת שאוכל גם להתכתב עם נציג, בטלפון נאמר לי שזמן ההמתנה ארוך וניתן לקבל שיחה חוזרת בתוך שלוש שעות, השארתי הודעה שיחזרו אליי ובמקביל גם שלחתי הודעה בוואטס אפ בקישור שנשלח אליי, בשני המקרים חזרו אליי לאחר כארבע שעות.
האם ניתן לתבוע?
מה הסכום שניתן לתבוע כפיצוי?
ואיך מגישים תביעה?
תודה רבה
שלום,
אני לא הייתי מגיש תביעה במקרה זה.
לגבי הסכום - בהתאם לנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לך בשל מחדלי החברה (כמתואר בסיפור המקרה).
אתה רשאי לתבוע בבית משפט לתביעות קטנות בהתאם לדרך שבה מגישים תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר