שלום,
מכרו לי אוזניות ברשת. טענו שהם מגיעות עם אחריות לשנה ועם אופציה להחזרה/החלפה - ככה, ללא פירוט. לאחר שלושה שבועות של שימוש אוזניה אחת פשוט הפסיקה לעבוד ללא כל סיבה נראית לעין. פניתי למוכר לממש את האחריות שלי, והוא טוען שאני צריך לשלוח לו את זה בדואר בשביל הבדיקה והתיקון, וגם על המשלוח בחזרה אליי, מה שעולה לי כסף נוסף והרבה זמן שאהיה בלי האוזניות.
האם מה שהוא מבקש ממני חוקי?
ומהם הדברים שאני יכול לדרוש ממנו במסגרת החוק?
שלום,
כדי שהחנות תוכל לבדוק רת האוזניות, לתקנם או להחליפם - על האוזניות להגיע לחנות.
אתה יכול להביא את האוזניות לחנות בעצמך או בדואר.
כמו כן לוקח זמן לבדוק ולתקן את האוזניות, כך שבתקופה שהאוזניות יהיו בחנות הם לא יהיו אצלך.
במילים אחרות, כדי לקבל אוזניות תקינות עליך לעשות מעשה (זה לא יקרה בדרך קסם).
בהחלט הוא מבקש ממך דברים חוקיים (והגיוניים).
אתה רשאי לדרוש ממנו לתקן את האוזניות בזמן סביר.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר