היי,
בתאריך 19/10/22 בן זוגי סגר עסקה של רכישת מכשיר בר מים של חברה כלשהי במחיר של 59 ש״ח למשך 36 חודשים ובנוסף החלפת סנן פעם בחצי שנה בעלות של 180 ש״ח. הטכנאי חייג אליו והתעקש להגיע באותו היום, הוא ביקש מאמא שלו (אישה מבוגרת) להגיע הביתה כדי לקבל את הטכנאי כיוון שהיה בעבודה. הטכנאי הגיע וחייג אליו, בן זוגי אמר לו שנמצא בשיחות בעבודה ולא זמין לשיחה עימו, הוא אמר לו שזה ממש רק שנייה ושהוא צריך את אישורו להתקנת סנן ״מיוחד״ שבלעדיי הזמן הזה המכשיר לא שווה כלום ושזה חובה ולא הוצע לו בתחילה בגלל שנציגת המכר לא יודעת כלום לדבריו. החתים את אמא שלו על מסמך ואמר לה שהיא חותמת על כך שהתקין את המוצר, יום למחרת חייגתי אל החברה בבקשה להתנתק לאחר שהטכנאי דחף עסקה נוספת של 30 ש״ח וגם היא למשך 36 חודשים. לאחר מסכת ייסורים של 4 ימי טלפונים חוזרים ונשנים (אליי אליהם, לא טרחו לחזור אליי כפי שהבטיחו) קיבלתי תשובה שאם ברצוני לבטל את העסקה ולהחזיר את המכשיר אחויב ב-1100 ש״ח עבור הביטול (עלות התקנה, סנן, פירוק וביטול עסקה). הם מסרבים למסור/להשמיע את השיחות המוקלטות, לא מוכנים לבטל ללא עלויות הביטול המופרזות האלו.
האם הם באמת יכולים לדרוש את זה למרות שלא קיבלנו סיכומי עסקה חוץ מהדף הקטן שחצי ממנו בכתב יד מהטכנאי? הייתה מישהי אחרת בבית בזמן ההתקנה שחתמה על הסיכום למרות שאינה בעלת המנוי, ולמרות שניתן לבטל עד 14 ימים ולפי מה שהבנתי יכולים לחייב 100 ש"ח או 5% מסך העסקה הנמוך מביניהם.
אשמח לעזרתכם ולייעוץ
שלום,
סיפורים מאין אלה חוזרים שוב ושוב (אתה לא הראשון שמקרה כזה קורה לך).
לצערי החברה פועלת בניגוד לחוק בכל עניין ההחתמות.
אני מציע לך כבר עכשיו להגיש תביעה כגנ החברה לצורך ביטול העסקה + תשלום פיצויים.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אתה מוזמן לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר