נקבע מועד שליחות בין השעות 8-11, בשעה 10 קיבלתי הודעה כי השליח מתעכב ויגיע עד השעה 14. בשעה 14 לא הגיע - פניתי לשרות לקוחות בוואטסאפ וציינתי שבעוד שעה אני כבר לא אהיה בכתובת המשלוח (אחרי 15 כבר לא אהיה שם). קיבלתי תשובה שהשליח יצור איתי קשר לפני הגעה. שוב ציינתי שאני כבר לא בכתובת הרשומה למשלוח אך התעלמו ממני. יצאתי מכתובת המשלוח בשעה 15:40, ובשעה 16:30 כשאני כבר בעיר אחרת השליח התקשר שהוא בכתבת המשלוח המקורית ורוצה למסור את המשלוח - אמרתי לו שאני כבר שעה שלא נמצאת שם, הוא אמר שיבדוק את זה וניתק, ומיד אחרי זה קיבלתי הודעה ש"שליח ניסה ליצור קשר לצורך מסירת המשלוח ללא הצלחה, נא לתאם תיאום חדש".
כלומר אני פניתי לשרות לקוחות והתראתי פעמיים על כך שהחל משעה 15 לא אהיה בכתובת, הם לא העבירו זאת לשליח והשליח ביטל את ההגעה שלו (שגם ככה הייתה שעתיים וחצי אחרי עדכון על העיכוב - היה אמור להגיע עד 11 וקיבלתי הודעה שיש עיכוב עד 14, ולא הגיע עד 14 אז לא קיבלתי שום התראה על עיכוב נוסף).
לאחר מכן קיבלתי יחס מזלזל בשירות לקוחות בוואטסאפ והתעלמות מוחלטת מדבריי. האם יש מה לעשות בנידון?
לצורך העניין המשלוח הוא כרטיס אשראי שהיה אמור לשמש אותי בנסיעה לחו"ל בסופ"ש הזה.
שלום,
ככל שנגרם לך נזקים ועוגמת נפש מכל האמור, את רשאית להגיש תביעה (בתנאי שיש לך את כל הראיות להוכחת טענותיך).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר