לצערי רכשתי יחידת טופ לייס, אצל מעצב שיער ידוע ב-16000 ש"ח ממיטב כספי לפני 4 חודשים. לא קיבלתי אחריות ולא קבלה.
לאחר שלושה חודשים התגלתה קרחת רצינית בקדמת הראש. פניתי למעצב והגעתי לטיפול נוסף שבו הקרחת התעצמה. להפתעתי הבחור דרש תיקון ב-5000 ש"ח ורכישה של טופ לייס חדשה ב-13000 ש"ח לא יאומן. הודעתי לו שאני דורשת החלפת המוצר או השבת הכסף. פניותי לא זכו לתגובה. מבקשת לתבוע אותו. מה אפשר לעשות?
שלום,
כפי שאת מתארת - ניתן לתבוע אותו.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - את מוזמנת לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר