שלום,
רכשתי מכשיר מחברה מוכרה בארץ ביום רביעי והייתי אמורה לקבל אותו יום חמישי שעבר כל היום חכיתי לשליח ולא התקשר רק קבלתי הודעות ״יתכן עיכוב לעוד שעתיים״ לבסוף השליח לא התקשר ולא הביא את ההזמנה שלי.
מאז אני מנסה להשיג נציג מחברת השליחיות ולא מצליחה והחברה שממנה רכשתי את המכשיר אומרים שהם ישלחו מייל לחברת השליחיות.
מה אני יכולה לעשות? אכן והרגשתי זלזול וזה ממש פגע בי נפשית מאחר ורכשתי אותו כמתנה ליום הולדת של קרוב ולא יכולתי להעניק אותו בזמן ההוא. ועד עכשו לא יודעת מתי אקבל אותו.
מה מומלץ? לבקש פיצוי? לבטל את ההזמנה? לתבוע אותם?
תודה
שלום,
יש לך מס' אפשרויות - את רשאית לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה + תשלום פיצויים, או לחילופין להסכים לקבל את המוצר + תשלום פיצויים.
ככל שלא יסכימו לדרישתך - רק אז תהיי רשאית לתבוע.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר