שלום התקשרתי ביום שישי 7/10 למוקד, כדי לשנות חבילה המוקדן הציע לעבור לספק אחר והסכמתי. מיד בסיום השיחה הטלוויזיה נותקה, התקשרתי לטכנאית וסיפרתי וביקשתי עזרה. הבנתי שלא הצליחה והזמינה טכנאי מחוץ לבית ולא עדכנה אותי. התקשרתי שוב והטכנאי השני אמר שצריך להגדיר את ההגדרות מחדש, אמרו לי להביא קיסם שיניים ומאחורי המכשיר ללחוץ על הכפתור אך לא מצאתי את הכפתור. בשיא חוצפתם אמרו לי ללכת לקנות מכשיר חדש. עניתי מה אתה אומר, הטכנאית שלך עשתה תקלה שתתקן ותחזיר אותי לספק הקודם. לא רוצה להיות לקוחה שלכם. קיבלתי שירות גרוע, לא מוסרים ללקוח מידע. בעקבות כל השתלשלות העניינים נשארתי שישי, שבת וכנראה גם ערב חג סוכות וחג בלי טלוויזיה תקינה. אני חיה לבד הבידור היחיד זוהי הטלוויזיה. האם אפשר לתבוע על עוגמת הנפש, טיפול בתקלה בלי לעדכן אותי שצריך טכנאי . וחוסר אכפתיות שביקשתי שאני זקוקה למכשיר. אשמח לתגובה.
שלום,
כן וככל שיש לך ראיות מתאימות להוכחת הטענות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר