היי כולם,
נסעתי לארה"ב עם המשפחה (4 נפשות) לתקופה של כחודש (נכון לכתיבת הפוסט - עדיין בארה"ב). קנינו בחברת התקשורת [אחת החברות הגדולות והמוכרות בארץ] חבילות תקשורת לחו"ל. מהרגע שהגענו לארה"ב, בכל נקודה בה היינו (במספר ערים שונות ובמספר מדינות שונות, הן בחוף המזרחי והן בחוף המערבי), ועד לרגע זה, לכולנו יש בעיות תקשורת חמורות ביותר, להלן חלק מהן: שני מספרים לא מצליחים להוציא ולקבל שיחות ו/או SMS ואין להם אינטרנט בכלל, שני מספרים אחרים מצליחים לעשות זאת אך לסירוגין (אך ללא הצלחה רוב הזמן). אנחנו נמצאים במקומות עם קליטה (ניו יורק, לוס אנג'לס ועוד) ולא נמצאים במקומות מבודדים ללא קליטה או כאלה שיש בהם עומס תקשורת (כמו למשל משחק כדורגל, מופעים וכו').
החבילות שנקנו כללו חבילת גלישה 20GB + גלישה ללא הגבלה במספר אפליקציות (לדוג': WAZE, WHATSAPP ועוד) + 150 SMS-ים או שיחות 150 דקות. בנוסף, מרגע סיום השיחות בחבילה הנ"ל רכשנו חבילות נוספות של שיחות (חבילות תקציביות) - כך שכאשר שני המספרים שעובדים לסירוגין יוכלו לנצל אותם. מכאן אתם מבינים שאם רצינו להתפצל היינו צריכים ללכת בזוגות בהכרח, ולא להתרחק מאזורים שאין בהם WIFI, דבר מגביל בפני עצמו.
עבור שני מספרי טלפון החבילות לא עובדות כלל (גם ברגע כתיבת הפוסט) ולא משנה כמה פעמים דיברנו עם נציגי השירות של החברה, אין-ספור איפוסים שבוצעו להגדרות הטלפונים (שאחד מהם ככל הנראה התקלקל בגלל האיפוסים) ואין ספור העברות שיחות ופניות למנהלים, מתכנתים ומהנדסי רשת למיניהם (כך על פי אותם נציגים) - הבעיה לא נפתרה כלל, אפילו לא לרגע אחד. בין היתר, נתקענו בכבישים ובדרכים בגלל זה, לא הצלחנו להשיג תעודת חיסון קורונה באינטרנט ולהיכנס למופע ששילמנו עליו ממיטב כספנו (כי כדי לבצע אימות באתר משרד הבריאות מקבלים SMS לטלפון הנייד, מה שלא יכולנו לקבל), נאלצנו לוותר על נסיעות ואטרקציות בידיעה שלא ניתן יהיה לתקשר אחד עם השני (במקרה שחלילה מישהו הולך לאיבוד או רק כדי להגיע למקומות מסוימים), בזבוז זמן משווע של שיחות לחברת התקשורת (בסביבות ה-20 שעות שיחה להערכתי) ובגדול - נהרס הטיול כולו (בלשון המעטה).
מספר נציגים טענו כי הייתה תקלת תקשורת עולמית/של החברה עצמה בארה"ב - דבר שנאמר רק אחרי הרבה מאוד שיחות עם החברה, דבר שנשמע כמעין תירוץ. ניסיון לקשר אותנו לחברת תקשורת מקומית עלו גם הן בתוהו. עוד נטען ע"י חלק מהנציגים כי לקוחות רבים חווים בעיות דומות בארה"ב (נשמע כמו עילה לתביעה ייצוגית?). עוד נטען ע"י חלק מהנציגים כי מכשיר הטלפון של אחד מבני משפחתי אינו נתמך בארה"ב (מדובר בטלפון חכם שנקנה לפני כשנתיים) - דבר שלא נטען מעולם בטרם רכישת החבילות, ושוב הדבר נשמע כמעין תירוץ.
עד כאן הסיפור על קצה המזלג.
אשמח לשמוע מה ניתן לעשות, ניתן לפנות אלי בפרטי גם.
תודה מראש וסופ"ש נעים
שלום,
בהתאם לסיפור המקרה חברת התקשורת לא סיפקה לכם את השירות אותו רכשתם ממנה ועל כן יש לכם עילה לתביעה בעניין.
כעת יש לבחון האם יש לכם ראיות להוכחת הטענות על מנת להגיש תביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר