לפני 3 חודשים רכשתי מחברת תקשורת חבילת אינטרנט וכאשר בדקתי את החיובים שבוצעו בפועל בכרטיס האשראי ראיתי שגבו ממני יותר מפי 2 כל חודש.
כשהתקשרתי לשירות לקוחות סירבו לטפל בי ורק כשביקשתי להתנתק העבירו אותי לקשרי לקוחות שם נתנו לי זיכוי רטרואקטיבי על התקופה, וכששאלתי לגבי פיצויים, כמה חודשים ללא עלות, או עסקה משתלמת יותר בתור פיצוי סירבו בתוקף.
השאלה שלי היא האם יש עילה לתביעה ולמי פונים במקרה כזה?
שלום,
בהתאם למתואר יש עילה לתביעה בתנאי שלאחר שגילית את המחדל ופנית לתיקונו החברה לא הסכימה להשיב לך את כספך בהתאם לטעות.
במילים אחרות - אם השיבו לך את כספך אין לך עילה לתביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר