שלום, הזמנתי משלוח שלא הגיע ב4 השעות שתיאמנו. לאחר תיאום מחדש גם אז המשלוח לא הגיע ב4 השעות ורק אחרי אינסוף טלפונים, ושקרים שהחברה והשליחים סיפרו, המשלוח הגיע בשעות הערב המאוחרות במועד השני שנקבע. בנוסף שהתקשרתי לבקש פיצוי על המשלוח החברה אמרה שהם לא יכולים לעשות כלום וסרבו לתת לי לדבר עם המנהל. טענו שאם ירצה הוא ידבר איתי. ושיקרו שאני הסיבה שהמשלוח לא הגיע בזמן. אשמח לדעת איך לתבוע אותם להערכת סכום וזמן?
שלום,
אתה רשאי לתבוע את החברה מכוח 'חוק הטכנאים'.
החוק קובע פיצויים ללא הוכחת נזק של 600 ש"ח לכל פעם שקבעו איתך ולא הגיעו.
אתה רשאי לתבוע בבית משפט לתביעות קטנות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר