שלום,
לאחר שהזמנתי 2 טיסות (אחת הלוך ואחת חזור) דרך אתר מסוים, קיבלתי אימייל מהם שאחת הטיסות בוטלה עקב בעיה טכנית ואני אקבל החזר מלא עליה (ואכן קיבלתי). הם רשמו שיש לי 72 שעות לבטל את הטיסה השניה אם אני רוצה ולקבל גם החזר מלא, ואם לא אבטל תוך זמן זה הטיסה תחשב כמאושרת. התקשרתי תוך 48 שעות וביקשתי לבטל ואת כל הטיסות ולקבל את ההחזר. בדיעבד מסתבר כנראה שהייתה להם טעות והטיסה עדיין רשומה על שמי ומשפחתי. יש לי אישור שביצעתי שיחה, הודעת האימייל שאומרת שהם יחזירו לי החזר מלא אם אבטל בזמן וכן הקלטה קולית שבוצעה לאחרונה ולחברה שהם מודים שהייתה כנראה טעות מצידם או מצד חברת התעופה והם יבדקו איך לפצות אותי. בשיחות איתם לפני ומאז הם רק אומרים שהטיסה היא non refundable ולכן אי אפשר לקבל החזר.
האם העובדה שביקשתי לבטל בזמן דרכם כפי שהם אמרו לי באימייל וזה לא בוצע אפילו אם הטיסה היא nonrefundable (ביקשתי לפני שהיא נחשבה כ confirmed על פי החברה), אכן נותנת לי זכות לתבוע אותם על ההחזר (להערכתי כ 1500 דולר סה"כ - 6 כרטיסי טיסה)?
אם כן, כיצד כדאי להמשיך ולטפל בנושא?
שלום,
בהחלט. בהתאם למתואר יש לך את כל הראיות להוכחת טענותיך כי הודעת על ביטול (וזו בעיה של החברה שהם התרשלו ולא ביצעו את הביטול).
ככל שהעסקה לא תבוטל ולא ישיבו לך את כספך - אתה רשאי להגיש תביעה כנגד החברה לצורך קבלת כל כספך + תשלום פיצויים בגין נזקים ועוגמת נפש.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר