אני ואשתי נכנסנו לסניף של מרכול לבצע קנייה בקופה בשרות עצמי מכיוון שאשתי לאחר ניתוח ולא רצינו להמתין הרבה בתור, בעיקר לפני החג. לאחר 20 דק' המתנה הגיע תורנו ואז התברר שבוצעה חסימה לפי ת.ז שלי מקנייה בקופה בשרות עצמי ואני נדרש לבצע קנייה בקופה רגילה. כאשר שאלתי את מנהל הסניף ואת שירות הלקוחות לא קיבלנו תשובה ברורה למה נחסמתי, רק נאמר לי שמנהל יחזור אליי לאחר החגים וכרגע עד הודעה חדשה אין באפשרותי לבצע קנייה בקופה בשרות עצמי. מה לעשות?
שלום,
כפי שנאמר לכם - יש צורך להמתין לחזרה של מנהל מטעם המרכול כדי להסביר לכם מדוע נחסמתם.
ככל שלא תתקבל כל תשובה - אני מציע לפנות למרכול בכתב (בעצמכם או באמצעות עו"ד) לצורך קבלת תשובות.
לאחר קבלת התשובות יש לבחון האם יש עילה לתביעה ובמידת הצורך ניתן יהיה להגיש תביעה כנגד המרכול.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר