הזמנתי סגירת חורף לפרגולה בגינה. העסקה נסגרה במרץ נתתי 3 צ'קים שהראשון מזומן והשאר דחויים לחודשים עוקבים. אנחנו כבר 4 חודשים לאחר תום המועד שנקבע בהזמנה. הספק מתחמק כל הזמן בטענות שונות. יש לציין שהספק הוא יבואן בלעדי של הסחורה שמיובאת מטורקיה. מה הזכויות שלי ואיך אני יכול לממש את זכותי ולדרוש ממנו את כספי בחזרה?
שלום,
למעשה מדובר במקרה שבו צד אחד שילם בעבור השירות (אתה) והצד השני לא ביצע את מלאכתו (נותן השירות).
בהתאם למתואר נותן השירות הפר את ההסכם ביניכם ועל כן בשלב זה אתה רשאי להסכים לקבלת השירות + תשלום פיצויים או - לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה + תשלום פיצויים.
תחילה עליך לפנות לצד השני, להודיע לו על ביטול העסקה והשבה כספית מלאה + תשלום פיצויים (ניתן לעשות זאת באמצעות מכתב התראה לפני תביעה מעו"ד).
ככל שהצד השני לא יפעל בהתאם להודעה / מכתב התראה, תוכל להגיש תביעה לבית המשפט לצורך ביטול עסקה + השבה כספית + תשלום פיצויים.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אתה מוזמן לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר