שלום,
הזמנתי מוצר "מחנות המתנות" של חברת האשראי שלי, שכמובן הייתי צריך לשלם עבורו. המוצר אמור היה להגיע עד 10 ימי עסקים עם חברת המשלוחים. זה היה בשמיני באוגוסט, כלומר לפני כמעט חודש.
שלוש פעמים קיבלתי הודעה אוטומטית שהשליח יצור איתי קשר בהמשך היום ושלוש פעמים לא קרה כלום.
עוד שלוש או ארבע פעמים התקשרו אלי מהספק (לא מחברת המשלוחים) בשביל לבדוק אם קיבלתי את המשלוח ולנסות לעזור.
ועדיין אני מחכה.
בינתיים כבר נגמרה חופשת הקיץ והמוצר שהזמנתי יצטרך כנראה לחכות עד הקיץ הבא.
יש מקום לפיצוי?
שלום,
כן בהחלט. הן מכוח "חוק הטכנאים" והן מכוח חוק הגנת הצרכן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר