שלום רב,
רציתי לדעת אם אפשר לתבוע בית מלון שאני כרגע מתארח בו.
הזמנתי חדר לזוג פלוס ילד והילד לא קיבל מיטה אלא ספה נפתחת שאינה ראויה לשינה היא מאוד קשה זה כמו לישון על הרצפה.
שהתלוננו במלון אמרו לנו שזה מה יש וזה מה שילדים מקבלים, הפכתי את האתר של המלון ולא רשום שום אזכור לכך שילד מקבל ספה נפתחת ולא מיטה נורמלית כמו בן אדם. ההפך רשום שילד מקבל מיטת ילדים.
אם הייתי יודע לעולם לא הייתי סוגר חופשה במקום כזה ועוד שמחשיב את עצמו 5 כוכבים פלוס.
מה שהם עושים פה זה הטעית הצרכן וזלזול האם אפשר לתבוע אותם?
שלום,
ככל שמדובר בהטעיית צרכן יש עילה לתביעה.
בהתאם למתואר אינני חושב שמדובר בהטעיית צרכן.
ככל שאתה נמצא בבית המלון - אני מציע לך לפנות למנהל כדי שיפעלו על מנת להחליף את המיטה למיטה נוחה ומתאימה יותר.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר