שלום,
סליחה על העברית שלי, אני צרפתי. הזמנתי שתי מיטות מחנות רהיטים. מיטה במחיר רגיל ועוד אחד-OUTLET. לאחר התשלום והחשבונית מתקשרת אליי החנות לבקש ממני תוספת כי המיטה במחיר הרגיל לא תהיה סטנדרטית. אני מסרב. ואז הוא מתקשר אליי בחזרה כדי לומר לי שהמיטה המוצעת ב-OUTLET למעשה כבר נמכרה. לבסוף החנות אומרת לי שהם מבטלים את המכירה. עם זאת, זו לא הייתה הזמנה אלא מכירה עם חשבונית מפורטת מאוד.
מה ניתן לעשות? ישנה עילת תביעה?
תודה
שלום,
בהתאם למתואר לחנות אין זכות חוקית לבטל את העסקה ועל כן למעשה החנות הפרה את ההסכם ביניכם.
על כן יש לך עילה לתביעה כנגד החנות בגין הפרת הסכם, חוסר תום לב, הפרת חוק הגנת הצרכן, נזקים ועוגמת נפש.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר