שלום,
ב 16/04 הזמנו מזנון מחברת ריהוט גדולה, זמן אספקה שכתוב בהזמנה 45 ימי עסקים, אחרי שלושה שבועות הגיע מזנון אבל החברה טעתה בצבע, (הצבע הנכון הופיע בהזמנה) מאז ועד היום 10/08 המזנון לא סופק. כל פעם תירוץ אחר: המוצר לא נשלח כי נפל בביקורת איכות, אמא של מנהל השירות חולה, העובדים חלו בקורונה, המשאית התקלקלה וכו'.
בינתיים מחודש מאי, המועד שבו התקשרו והודיעו שהמזנון בדרך, כל החפצים שהיו במזנון הישן מונחים על הרצפה בסלון, אין לנו אפשרות לארח, כל האירועים שרצינו לציין נדחו או בוטלו.
עוגמת הנפש, התסכול, ההרגשה של בני ערובה בידי החברה הגדולה והמוכרת שקיבלה כבר את כל התשלום עבור המזנון. חוסר אונים משווע. האם ניתן לעשות משהו?
תודה
שלום,
בהתאם למתואר ניתן לפעול במספר דרכים מבחינה משפטית :
1. לבטל את העסקה ולקבל פיצויים בגין רשלנות, חוסר תום לב נזקים ועוגמת נפש
2. להסכים לקבל את המוצר באיחור ניכר אך בצירוף פיצויים בגין כל האמור לעיל.
ככל שאתם מעוניינים בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינכם - אתם מוזמנים לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר