שילמתי עבור הרחבת אחריות למדיח אחרי הרכישה ל-4 שנים נוספות. לא קיבלתי קבלה וגם לא אישור על הרחבת האחריות. התקשרתי אינספור פעמים לחברה, הם אמרו שמופיע ששילמתי איך הם לא מוצאים מספר קבלה/חשבונית. ועוד מגוון תירוצים, יש לי הקלטה שפעם אחת מסבירים לי שההנהלת חשבונות עם קורונה, ופעם אחרת שעקב מעבר מקום נאבדו חשבוניות.
אחרי שנה של טלפונים ומכתבים, קיבלתי את הרחבת האחריות למייל, ללא קבלה או חשבונית.
מהו הסעיף הרלוונטי לתביעה מלבד עוגמת נפש?
תודה
אני מניח שהכוונה היא לסעיף 31א(א)(7) לחוק הגנת הצרכן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר