שלום,
לפני כשבועיים עשיתי הזמנה של מספר מוצרים מאתר אינטרנט עם משלוח עד הבית.
טרם ביצוע ההזמנה בדקתי ונאמר לי שהמשלוח יגיע עד 10 ימים.
עברו 10 ימים, המשלוח לא הגיע, אין עם מי לדבר, וגם אם אני מצליחה לתפוס אותם בהודעות לא עונים תשובות ברורות ומנסים להתחמק.
מה באפשרותי לעשות בנידון?
שלום,
את רשאית לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה + תשלום פיצויים או להסכים לקבל את המוצרים באיחור + תשלום פיצויים על האיחור במשלוח.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
קודם כל תודה על המענה,
שאלה נוספת, אם לא ניתן ליצור קשר עם החברה, לא עונים בוואטסאפ, הרשתות החברתיות וכן לא מפרסמים מספר אחר באתר, האם יש דרך שבה אני יכולה לבטל את העסקה/לדרוש פיצוי? או שרק דרך תביעה?
שלום,
אפשר לבטל את העסקה דרך חברת האשראי או בדרך של הליך משפטי בבית משפט (תביעה).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר