שלום, בתאריך 30.04.22 הזמנתי ריהוט לדירה חדשה אליה נכנסתי (מזנון קמין + ספה + חיפוי עץ לקיר) בהזמנה צוין שזמני האספקה הם עד ל-60 ימי עסקים אך היום לאחר שעברו 60 ימי העסקים בשירות הלקוחות מציינים שנקבל את הריהוט רק עוד כ-30 ימים לפחות.
נוסף על כך, הפריט היחידי שהגיע זה המזנון עם הקמין - הגיע לא בצבע הנדרש והקמין עצמו אינו עובד.
המזנון נלקח לצביעה מחדש לפני 20 ימים ועדין לא הוחזר, כשיוחזר תיפתח פנייה ועד 14 ימי עסקים יגיע איש שירות לבדוק את הקמין ומה לא תקין בו.
מרגיש שנגרמה לנו כאן עוגמת נפש גדולה כי כבר מעל לחודשיים אנחנו בלי ספה ומזנון והטלוויזיה נמצאת על הרצפה.
מה ניתן לעשות?
שלום,
בהתאם למתואר מדובר פה בין היתר בהפרת הסכם ועל כן בשלב זה אתם רשאים לבטל את העסקה ולקבל את כספכם בחזרה או לחלופין להסכים לאיחור וליתר העוולות בתמורה לתשלום פיצויים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר