ביום חמישי 7.7.2022 בשעה 19:55 קניתי שני זוגות סנדלים בחנות במחיר 450 ₪, למחרת יום שישי נעלתי לעבודה את זוג הסנדלים השחורים שגרמו לי לכאבים עזים ברגליים ובמפרק ירך רגל שמאל. הייתי עכשיו בחנות, 14.7.2022 שעה 19:40, אמרתי שנעלתי את השחורות ואני רוצה להחזיר את הזוג השני והתחננתי שיחליפו לי למשהו אחר עם סוליה גמישה, כי הסנדלים נוקשות וגורמות לי לכאבים. המוכר סירב ואמר שהייתי צריכה להגיע תוך 48 שעות. לא ביקשתי כסף בחזרה ביקשתי סנדלים עם סוליה גמישה יותר שלא תגרום לי סבל. הוא סירב, מה אפשר לעשות?
שלום,
החוק (תקנות הגנת הצרכן - ביטול עסקה) קובע כי ניתן לבטל את העסקה בתוך 48 שעות.
ככל שבחנות לא מסכימים לבטל את העסקה ו\או להחליף את המוצר מיוזמתם - לצערי אין לך עילה לתביעה בעניינך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר