הייתי אמורה לקבל משלוח מחברת משלוחים. קיבלתי הודעה שהחבילה בדרך. שאלו בהודעה SMS אם אפשר להשאיר ליד הדלת ללחוץ על ספרה 1 ולא לחצתי. בערב קיבלתי הודעה שהחבילה נמסרה . אך לא קיבלתי אותה. לא היה כלום ליד הדלת, ככל הנראה נמסר לאדם אחר. מה הזכויות שלי? יש לציין שהמוצר היה מוצר יקר בעלות של 400 ש"ח. מה עלי לעשות?
שלום,
ככל שהחברה פעלה כפי שאת מציינת, אזי למעשה החברה פעלה ברשלנות, הפרה הסכם ובחוסר תום לב ועל כן מגיע לך פיצוי כספי בגין שווי החבילה + תשלום פיצויים בגין הםרת הסכם, רשלנות, התנהלות בחוסר תום לב, נזקים ועוגמת נפש.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר