שלום,
התקשרתי לפיצרייה לשאול האם הם ניתן לשלם באמצעות הסדר מסוים ונעניתי שכן. ביצעתי הזמנה והגעתי לאסוף כעבור רבע שעה. כשניגשתי לשלם הקופאי (אותו אחד שדיבר איתי בטלפון) אמר שלא מקבלים את הכרטיס הספציפי אלא רק כרטיס אחר, והציעה לי לשלם במזומן/אשראי. כשאמרתי שאני לא מתכוון לשלם אלא רק באמצעות ההסדר שיש לי, כיוון שנאמר לי שזאת אפשרות, הוא אמר שאין מה לעשות בנידון. אמרתי שאם כך, אני לא אקח את הפיצה, ועזבתי את המקום.
בעודי בחנייה, התקשרה אליי אחראית המשמרת להגיד לי שהזמנתי פיצה ולא לקחתי, אני חייב לשלם. הסברתי לה את המקרה וניתקתי.
השעה הייתה כבר עשר בלילה ועגמת הנפש הייתה רבה. לאשתי הצלחתי להזמין לאחר 40 דקות המבורגר ממקום אחר ואני נותרתי ללא ארוחת ערב.
אציין בנוסף - שדיברתי עם בעלי העסק שטען שאני החלטתי לא לקחת את הפיצה אז זה בעיה שלי. וכששאלתי מה נעשה עם הפיצה (הרי היא כבר הייתה מוכנה ומישהו יאכל אותה בחינם, אז למה לא הלקוח שנפגע?) הוא סיפר שאשתו אחות בדרך למשמרת לקחה את הפיצה איתה.
האם דבר כזה ראוי לגשת איתו לתביעה קטנה או שמא תחושת הרעב והתסכול מהסיטואציה הוציאה את הסיפור מפרופורציה ועדיף להוריד את הראש ולהמשיך הלאה?
החשש שלי, הוא מכיוון שאנו גרים ביישוב מבודד, וזו הפיצרייה היחידה באזור, מבחינתו אנו קהל שבוי שימשיך לקנות לא משנה איך הוא יתייחס ללקוחות. וזה מה שהכי מכעיס.
שלום,
מעיון בסיפור המקרה לא הייתי טורח להגיש תביעה בעניינך. אמנם נגרם לך עוול, אך בתי המשפט לא נוטים לתת פיצוי רק בגין עוגמת נפש, אלא במקרים יוצאי דופן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר