הזמנתי מיני בר מים בעלות 95 ש"ח לחודש X 36 חודשים.
במהלך המו"מ נאמר לי כי אני מקבלת "סנן מים איכותי". לשאלתי האם הוא מסנן אבנית נאמר לי ש"באופן בסיסי" אולם לא נאמר לי מה המשמעות של זה.
כמו כן שאלתי אם מתאים לשים את בר המים מתחת לארון 45 ס"מ ונאמר לי שכן. לא נאמר לי כי בר המים יחמם את הארון.
בעת ההתקנה אמר לי המתקין (לאחר שקדח חור בשיש) כי הסנן שרכשתי לא ישמור על המכשיר ועם הצטברות האבנית הדבר יפגע במכשיר וכן בחיסכון בחשמל.
כעסתי מאוד שהדברים לא נאמרו לי במהלך המו"מ ובסוף בלית ברירה מאחר שכבר קדח לי חור בשיש הסכמתי לשלם עוד 25 ש"ח לחודש על מנת שיתקין לי את המכשיר עם סנן מתאים + עוד 2 סננים. כעסתי מאוד וציינתי על גבי כתב המכר כי "כל טענותי יטענו בעתיד".
לבסוף גיליתי שהמכשיר מחמם לי את הארון. כמו כן המכשיר מרעיש מאוד ו.. לא מתאים לי לשלם 120 ש"ח לחודש ומעצבן אותי שרימו אותי.
על כן החלטתי לבטל את העסקה.
החברה דורשת ממני:
א. להגיע אליהם עם המכשיר כתנאי לביטול.
ב. 86 ש"ח + מע"מ בגין ביטול העיסקה.
ג. 246 ש"ח + מע"מ בגין פילטר שנעשה בו שימוש.
ד. 256 ש"ח + מע"מ בגין הובלה והתקנה.
סה"כ 687 ש"ח + להגיע אליהם.
נראה לי סכום אסטרונומי לביטול העיסקה + טרחה יתרה. הכל על מנת שלקוחות ימנעו מלבטל את העיסקה.
אשמח לשמוע את דעתכם
תודה מראש
שלום,
אם סיפקו לך את המוצר שרכשת בהתאם להסכם ביניכם וכעת את מבקשת לבטל את העסקה - אזי עליך לפעול בהתאם להצעת החברה לביטול העסקה בעניינך.
אם לא קיבלת את המוצר שרכשת (כפי שהובטח לך) ויש לך את כל הראיות להוכחת הטענות (לדוגמא הבטיחו לך משהו ויש לך את השיחה הטלפונית מוקלטת ואת יכולה להראות שקיבלת מוצר אחר ממה שמכרו לך / הובטח לך) אזי את רשאית לבטל את העסקה מבלי לשלם דמי ביטול לחברה (ושוב הכל בתנאי שיש לך את כל הראיות המתאימות להוכחת הטענות בעניינך).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
תודה! שאלתי היא האם הם יכולים לגבות ממני 250 ש"ח + מע"מ על הובלה והתקנה בעת ביטול העסקה?
והאם הם יכולים לחייב אותי 250 ש"ח + מע"מ בגין פילטר שעשיתי בו שימוש 14 יום, בעת ביטול העסקה?
שלום,
מתנצל, לא הבנתי את שאלתך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
תודה עו"ד חיים, אנסה להסביר את שאלתי. לדעתי התנאים שהחברה מציבה לי לצורך ביטול העסקה אינם הוגנים. לדעתי הם מחייבים במחיר מופרז לביטול העסקה כדי שאנשים ימנעו מביטול. האם חברה יכולה לחייב לקוח בסכומים מופרזים לביטול עסקה ולקרוא לזה עלות הובלה ועלות פילטר וכד'. אין כללים קבועים ביחס לביטול עסקה?
שלום,
בהחלט יש חוקים בעניין של ביטול עסקאות, בעניין זה ראי חוק הגנת הצרכן ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר