בני רכש מחשב נייד לגיימינג במעל ל-11,000 ש"ח לפני כשנה ורבע. מההתחלה הייתה במחשב בעיה של "גמגום" שלא מאפשר רציפות במשחק. המחשב הגיע 3 פעמים לשתי מעבדות וחזר מבלי שהבעיה תוקנה. למרות שצורפו לתלונות הקלטות אודיו ווידאו של התקלה נטען על ידם שהמחשב תקין. בחודשים האחרונים התרבו התלונות על תקלות דומות ולמרות שיצרן הרכיבים התקולים מודה שיש בעיה יצרן המחשב לא מוכן לקחת אחריות. בני פנה למועצה הישראלית לצרכנות ואלה פנו עם התלונה ליצרן פעמיים. מיצרן המחשב לא התקבלה תגובה. לכל האירועים והפעולות יש תיעוד. איך הייתם מציעים להתקדם על מנת להחזיר ליצרן את המחשב תמורת החזר כספי ופיצוי?
תודה
שלום,
אני מציע להתחיל במשלוח מכתב התראה לפני תביעה מעו"ד.
ככל שמכתב התראה לא יסייע השלב הבא יהיה הגשת תביעה לצורך ביטול העסקה + השבה כספית + תשלום פיצויים.
ככל שאתם מעוניינים בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינכם, אתם מוזמנים לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר