קניתי בחנות באילת טאבלט שעלותו 899 ש"ח. לדאבוני לא הבחנתי בכך שבחנות סיפקו לי דגם אחר שעלותו נמוכה בהרבה. הטאבלט ניתן כמתנה, והמקבל לא היה מודע לכך שהוזמן עבורו דגם אחר, והשתמש בו במשך שלושה חודשים. עקב תקלה בטאבלט וניסיון לממש את האחריות, התברר לי שאין זה המוצר שעליו שילמתי, וכן שלא ניתן לממש את האחריות למכשיר, בניגוד למובטח. האם ניתן לקבל פיצוי במקרה זה?
שלום,
מסיפור המקרה לא ברור האם מדובר במוצר שנרכש או ניתן במתנה.
ככל שמדובר במתנה, אין פה עילה לתביעה. ככל שמדובר במוצר שרכשת, את רשאית לקבל פיצוי בגין העובדה שמכרו לך מוצר אחר שכפי שהזמנת.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
מדובר בטאבלט שרכשתי כמתנה לקרוב משפחה (בגלל שניתן כמתנה, לא הבחנתי מיד שלא מדובר באותו מוצר.) כשהתגלתה בעיה, פנה אלי מקבל המתנה בבירור אם יש תעודת אחריות, ואז גיליתי שמדובר בטאבלט שונה מזה שקניתי בזמנו.
שלום,
אם רכשת מוצר והמוצר אינו המוצר שהזמנת - את רשאית לבטל את העסקה או לחילופין לקבל פיצויים על כך שלא מכרו לך את המור שהזמנת.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר