רכשתי מיטה ולא מספקים לי אותה. נאמר לי כל פעם אחרת. מה אפשר לעשות?
שלום,
ככל שהמיטה לא סופקה בהתאם להסכם / הזמנה, בשלב זה את רשאית לבחור האם לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה + תשלום פיצויים או להסכים לקבל את המיטה באיחור + תשלום פיצויים בגין האיחור.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - את מוזמנת לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר