שלום,
התחתנתי לפני שלושה שבועות והזמנתי עמדת מגנטים בתשלום גבוה. ביום למחרת הסתבר שהמפעיל של העמדה לא כיוון את התאורה כמו שצריך וכתוצאה מכך כל המגנטים מטושטשים וחסרי ניגודיות.
האורחים כמעט ולא הצטלמו, כי הבינו שהתמונות יוצאות גרועות. במקום מאות תמונות מדהימות, אין לנו כמעט תמונות מהאירוע.
המנהל מתחמק מאתנו ולא מוכן לדבר איתנו. אנחנו רודפים אחריו ואין מענה.
מה אפשר לעשות במצב כזה?
האם אפשר לתבוע על עוגמת נפש, למרות שכן קבלנו תוצרים (בינוניים)?
שלום,
בהתאם למתואר מדובר פה ברשלנות מקצועית של המפעיל / צלם ועל כן, עליו להשיב לכם את כספכם + תשלום פיצויים בגין נזקים ועוגמת נפש.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר