שלום רב,
הזמנו מזנון לסלון לקראת מעבר דירה.
המזנון אמור להגיע מחו״ל, בזמן שבו היה אמור להגיע היו בעיות רבות עם האוניות וכל מה שקשור לאספקה. בסופו של דבר לאחר המתנה מרובה, סופק המזנון אבל בצבע אחר. יצרנו קשר עם החנות ונאמר לנו שהוא יוחלף, ושוב אמרו שיש בעיות עם האוניות. עברו כבר מס חודשים.. האם זוהי עילה לתביעה ? אנחנו כבר תקופה שמים את הטלוויזיה על שרפרף.
שלום,
כן בהחלט.
יש פה רשלנות, הפרת הסכם, הפרת הוראות חוק הגנת הצרכן ועוד.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע טיפול משפטי בעניינך - את מוזמת לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר