שלום, מזה כמה ימים שאני מקבלת טלפונים מחברת תקשורת אליה אני מנויה בהצעה חדשה למנוי, הבעתי חוסר עניין אך ההטרדות אינן מפסיקות- בטלפונים חוזרים מכל מיני מספרים והודעות ווטסאפ. שבוע שעבר כאשר הסיפור התחיל מנהל המכירות ניסה להכריח אותי לעבור למסלול החדש, אמר שיבוא לפגוש אותי פנים מול פנים בבניין שלי (מן הסתם יודעים את הכתובת) ואכן יישם כאשר הוא דפק לי בהיסטריה על הדלת ב-19:00 בערב, זה לא נשמע לי הגיוני בכלל שההטרדות יהיו בכל מיני מישורים ואף על פי שאני מביעה התנגדות ומבקשת שיפסיקו ממשיכה להיות מוטרדת. מה אפשר לעשות כדי שזה יפסק וכן- איך אפשר לתבוע על מסכת ההצקות הזו? אשמח לעזרה!
שלום,
יש מספר אפשרויות פעולה.
אני מציע כשלב ראשוני להוציא לחברה מכתב התראה לפני תביעה בגין הטרדתך (מומלץ מעו"ד) לצורך הפסקת ההטרדה ופיצויים כספיים (החוק קובע פיצוי כספי של עד 50,000 ש"ח ללא הוכחת נזק בגין הטרדה).
אם מכתב התראה לא יסייע - השלב הבא יהיה הגשת תביעה לבית המשפט.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - מוזמנת לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר