שלום, הזמנתי כרטיסי טיסה מנציגה הרשמית בארץ של חברת תעופה.
אני זכאי תוך 14 יום לבטל את הטיסה והנציגה בארץ של חברת התעופה חייבת להחזיר את הסכום ששולם.
מה קורה במקרה וחברת התעופה נכנסה לחדלות פירעון לאחר מועד ביצוע העסקה, אך נציגתה בארץ המייצגת חברות תעופה רבות אחרות אין לה בעיה דומה, האם גם אז הנציגה שלחשבונה העברתי את הסכום תמורת כרטיסי הטיסה כפופה לחוק הגנת הצרכן למרות מצבה המשפטי של חברת התעופה אותה היא מייצגת וחייבת להחזיר את הסכום ששולם אם הדרישה להחזר בטווח 14 יום? תודה, אלון
שלום,
חסר לי מידע כדי שאוכל להשיב על שאלתך.
בכל מקרה - בהתאם למה שציינת, הנציגה הינה רק נציגת חברת התעופה (סוג של שליחה) ועל כן הגורם הרלוונטי ממנו את צריכה להיפרע היא חברת התעופה.
כפי שאמרתי התשובה היא חלקית לאור המידע שמסרת כאן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר