שלום, לאחר שביצעתי הזמנת אונליין ע"ס 700 ש"ח באתר של מרכול גדול, התקשרה אלי מנהלת הסניף וטענה כי לצערה המחירים באתר זולים ולא הגיוניים עקב תקלה ועל כן היא מבטלת לי את המשלוח באופן שרירותי (השיחות מתועדות). מה אפשר לעשות?
שלום,
בהתאם לחוק הגנת הצרכן על המרכול לספק לך את המוצרים בהתאם למחירים שהזמנת (גם אם נעשה אצלם טעות) שאחרת החוק קובע פיצויים ללא הוכחת נזק של עד 10,000 ש"ח.
אתה רשאי לפנות למרכול בעצמך או באמצעות מכתב התראה מעו"ד לצורך קיום העסקה.
ככל שמכתב התראה לא יסייע השלב הבא יהיה הגשת תביעה לצורך קבלת פיצוי של עד 10,000 בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר