שלום,
בחודש נובמבר רכשתי באינטרנט מגפיים, בנוסף לעוד מספר פריטים. לאחר שימוש של יומיים במגפיים הן נקרעו, כלומר הן היו פגומות. לאחר שיחה עם השירות לקוחות של החברה ואישור מצדם על כך שאחזיר את המגפיים ואקבל החזר עליהן, אכן החזרתי את המגפיים, בנוסף לעוד כמה פריטים מאותה הזמנה שלא מצאו חן בעייני. לאחר מספר ימים קיבלתי החזר כספי על שאר הפריטים, אומנם על המגפיים לא קיבלתי החזר/ זיכוי. מאז (חודש דצמבר 2021) אני נמצאת בתקשורת אינסופית עם הרשת, כאשר בכל פעם מבטיחים לי שאקבל זיכוי כספי בעוד מספר ימים. מספר פעמים אף קיבלתי תשובות שונות כמו שישנה בעיה בכרטיס האשראי שלי (טענה שכמובן אינה נכונה, מכיוון שקיבלתי הרי את ההחזר על שאר הפריטים וכן קיבלתי מהם החזר על הזמנה שנעשתה במועד מאוחר יותר). לאחרונה, החברה החליטה לשנות את תשובתה וטוענת כי קיבלתי שובר זיכוי במייל, טענה שכמובן אינה נכונה וכן סותרת את כך שבכל השיחות הקודמות עמם הבטיחו לי החזר כספי. לאחר שביקשתי שישלחו צילום מסך/ תיעוד כלשהו שאכן נשלח השובר זיכוי, ושישלחו אותו מחדש נעניתי בסירוב. מאז בכל פעם מובטח לי שהדבר מועבר לדרגים גבוהים יותר והפניה נמצאת בטיפול. כמובן שאין זה הגיוני לחכות מעל לחצי שנה להחזר על מוצר פגום. אציין שהיני סטודנטית, שעובדת קשה, ומבחינתי כל שקל הוא חשוב ומהותי.
תודה
שלום,
קראתי את הדברים.
אני מציע בשלב זה להוציא לחברה מכתב התראה לפני תביעה (עדיף מעו"ד) לצורך קבלת כספך + תשלום פיצויים.
ככל שמכתב התראה לא יפתור את העניין השלב הבא יהיה הגשת תביעה בבית משפט לתביעות קטנות.
בהתאם לחוק הגנת הצרכן בשלב זה את זכאית לפיצוי ללא הוכחת נזק של עד 10,000 ש"ח.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר