שלום,
במסגרת שיחה שנערכה במרץ 2021 מול נציג חברת תקשורת – הנציג הציע לי שדרוג וקבלה של ראוטר משודרג ללא תוספת תשלום. שאלתי כמה פעמים בשיחה האם זה חינם והאם אין לי כל תוספת תשלום והנציג אמר בפרוש שאין עליו תוספת.
להפתעתי גיליתי לאחרונה שאני מחויב על הראוטר בסכום של 20 ש"ח כל חודש. התקשרתי לפרטנר לבדוק מה מהות החיוב – והנציגה הסבירה לי שמדובר בראוטר שרכשתי מהם ב-36 תשלומים של 20 שח.
הסברתי שמעולם לא הסכמתי לזה ולא אישרתי שום רכישה ואפילו וידאתי שאין כל תשלום נוסף על הראוטר. ביקשתי ממנה לברר בהקלטה של השיחות מה היה שם בדיוק. הנציגה בדקה וחזרה אלי ואמרה שאכן לא נאמר לי שאני רוכש את הראוטר. אך להפתעתי הציעה לי 3 אופציות :
1.לבטל את הרכישה ולשלם כל חודש שכירות ראוטר ב 25 שח.
2. לקנות נתב באופן פרטי ולהתחבר איתו בעלות 5 שח לחודש
3. להמשיך בתשלומים של 20 ש"ח עד סיום התשלומים( עוד כשנתיים).
כרגע לא הסכמתי לכלום הסברתי לה ושמדובר בהטעיה צרכנית. רק ביקשתי מה שהובטח לי בשיחה ראוטר ללא תשלום (+זיכוי על התשלומים ששילמתי עליו עד עכשיו) או הנחה שוות ערך.
האם יש לי אפשרות לתבוע אותם? או מה כדאי לעשות?
שלום,
יש לך אפשרות לתבוע בעניינך ובתנאי שיש לך את כל הראיות הרלוונטיות להוכחת הטענות (כלומר הקלטת שיחת הטלפון הראשונה בה הובטח לך מה שהובטח ולאחריה ההבטחה הופרה = הטעיה + הפרת הסכם).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר