היי,
הזמנתי מיכלי הגזה מחברה כלשהי, המשלוח נקבע לשעות 17-21.
האם לפי סעיף 2 של החוק:"2. תיקון של מכשירים שסופקו במסגרת חוזה למתן שירותים מתמשכים – החוק חל על חוזה למתן שירות שבו השירות מותנה בתקינות המוצר והציוד הנמצאים אצל הצרכן. לדוגמא – ממיר של חברת כבלים, או לוויין, לחצני מצוקה, בלוני גז וכו'."
אני לא יכול להשתמש במכשיר להכנת סודה ללא בלוני הגז הללו.
השליח לא הגיע אלי ולא התקשר אלי להודיע שהוא לא מגיע.
האם אני זכאי לפיצוי לפי חוק הטכנאים?
לפי החברה אני לא זכאי מאחר שאני לא נמצא במסלול האחריות של החברה(שאין לו קשר למיכלי ההגזה בכלל).
האם יש אמת בטענתם?
בנוסף, האם אני זכאי לפיצוי מאחר שהם תיאמו לי זמן הגעה של 4 שעות ולא של שעתיים כפי שאמור להיות?
האם אני זכאי לשניהם?
תודה רבה
שלום,
בהתאם למתואר אתה זכאי לתשלום פיצוי מכוח חוק הטכנאים בעניינך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר