הזמנתי שעון שלא הגיע שאלתי למה בוואצאפ וטענו שקיבלתי. כשאמרתי שלא אמרו שיבררו ולא חזרו אלי שאלתי שוב ואמרו לי שחברת השילוח טעתה במס' הטלפון שלי שאמרתי שחבל שלא מעדכנים עד ששאלתי, נעניתי שזה לא תלוי בהם אלא בחברת המשלוח כשאמרתי שציפיתי להתנצלות הם ביטלו את העסקה ולא זיכו אותי. השעון לא הגיע. מה אפשר לעשות?
שלום,
יש מספר אפשרויות פעולה.
את רשאית להגיש תביעה בעניינך - בבית המשפט לתביעות קטנות או לפנות לעו"ד שיסייע לך ויפנה לחברה באמצעות מכתב התראה לפני תביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר