שלום,
רכשתי פריטים מאתר בגדים.
2 פריטים הגיעו פגומים.
לקחתי את זה לחנות בקניון מלחה והם שלחו לבדיקה, לאחר מכן פניתי לשירות לקוחות לדעת מה קורה עם זה אמרו לי שהחנות ניסו ליצור איתי קשר מה שהיה שקר ושאני אלך להחליף את הפריטים.
שאלתי מה גובה הזיכוי אמרו לי תלכי לחנות שם יגידו לך, לאחר יומיים בערך אמא שלי הלכה לקחת זיכוי או משהו אחר במקום לא ידעו בכלל על מה היא מדברת עד שהסברנו להם הם סירבו לתת זיכוי ורצו שאמא שלי פשוט תבחר משהו לא היה לה זמן אז יצאה מהחנות.
לאחר שבוע הבת שלי בת 14 הלכה לקניון עם חברה ונכנסה כדי לקבל חולצות אחרות, שוב לא ידעו במה מדובר.
ביקשתי לדבר עם הקופאית להסביר לה והיא אומרת לי אני לא יודעת מה את רוצה ואומרת לקופאית השנייה מה היא רוצה ממני, בא המנהל לקח את הטלפון ואמר כן מה את רוצה התחלתי להסביר לו שכבר נמאס להסביר כל רגע מה זה לא מעודכן אצלם שיש לי זיכוי ואישור החלפה והוא פשוט אמר חולת נפש אני לא רוצה לתת לך שירות את לא מקבלת שירות שלום.
הבת שלי יצאה מהחנות ובגלל שלא הקלטתי את ההתנהגות המזעזעת והפוגענית הזאת אמרתי לבת שלי שתיכנס שוב ושוב דיברתי עם המנהל ואמרתי לו אם הוא לא מתבייש להגיד לי חולת נפש ושזה יטופל ושהוא לא ישפיל את הבת שלי הוא בתגובה אמר שהוא לא חייב לתת לי שירות ושאני אפנה לשירות לקוחות אם יש לי בעיה.
הוא דיבר בזלזול והבת שלי אמרה שבזמן שדיבר איתי עשה פרצופים
לאחר מכן נתן לבת שלי זיכוי של 48 שקל כשבפועל לפי הקבלה מגיע לי 108 ועוד הבת שלי הוסיפה עוד כסף על חולצה שרצתה.
מה עושים במצב כזה?
תודה
שלום,
ככל שקיבלת יחס ושירות משפיל ויש לך את כל הראיות להוכחת הטענות - את רשאית להגיש תביעה בעניינך.
כמו כן אפשר לפנות להנהלה של החברה באמצעות מכתב התראה מעו"ד לצורך קבלת הסבר ופיצויים כספיים בהתאם.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר