לאחר המון זמן של ניסיון לקבל תשובה מחברת סלולר דרך וואטסאפ שירות לקוחות כביכול ,שהמענה היחידי שקיבלתי היה הודעות מובנות של בוט שחוזרות על עצמן, במענה אנושי שהצלחתי לבדיקת פשר החיוב נמסר לי מס' נייד לא מוכר, בשיחה נאמר שאכן זה לא פעיל ולא היה פעיל אף פעם, אולי היה ניסיון ניוד והופסק ואני מחויב משנת 2020, ביקשתי להפסיק לחייב במידי, הוסכם שכן, ולבקשתי לקבל חזרה את מה שחויבתי, כביכול בשגגה, נמסר שניתן לזכות אותי רק ב 300 ש"ח, ונתבקשתי לאשר זאת. מה לעשות?
שלום,
בהתאם למתואר אתה זכאי לקבל את כל הכספים שגבו ממך בשגגה + תשלום פיצויים בגין נזקים ועוגמת נפש שנגרמו לך.
ככל שהחברה אינה מעוניינת להשיב לך את כל כספך (בשל טעות שלה), אני מציע תחילה להוציא מכתב התראה לפני תביעה לצורך קבלת כל כספך בחזרה תשלום פיצויים.
ככל שמכתב התראה לא יסייע, בשלב הבא אתה רשאי להגיש תביעה בעניינך לצורך קבלת כל כספך בחזרה + תשלום פיצויים.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אתה מוזמן לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר