חברת סלולר גבתה ממני כאלף ש"ח על חריגה בשיחות מהחבילה.
הם טוענים שאכן שלחו לי הודעות, אך בפועל "שום" שיחה לא קיבלתי. מה ניתן לעשות?
שלום,
יש לפנות אל החברה הסלולארית ולקבל מהם את כל הפרטים הרלוונטים להוכחת הטענות מטעמם, כדי שתוכל לבדוק את הדברים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר