לפני כחודשיים נרשמנו לטיול למרוקו בחברת תיירות. למרות שציינתי שאני מורה ויוצאת לטיולים רק בחופש, הם שינו את התאריך ליום לפני יציאתי לחופשה וגם לא טרחו להודיע. כשראיתי בקבלה את התאריך החדש הייתי המומה אבל מאד רציתי לנסוע לכן פניתי לפיקוח כדי שיאשרו לי לצאת יום קודם. לאחר האישור שוב שינו את התאריך וזה חזר על עצמו 4 פעמים. בפעם לפני האחרונה הם הוסיפו עוד 3 ימים לטיול ואמרתי למנהל שירות הלקוחות שאני צריכה לחשוב ושייתן לי יום אחד לחשוב. למחרת הוא הודיע לי שכבר אין מקום. הוא שוב הציע לי עוד טיול אבל ל-7 לילות ובייאושי הסכמתי אבל שוב התקשרו שזה בוטל ושוב הציעו תאריך אחר.
אמרתי להם שעד פה וביקשתי את הכסף בחזרה. אני לא מבינה לאחר כל מה שעשו לי , למה אני לא יכולה לקבל את הכסף במידי ולמה אני צריכה לחכות 14 יום.
בסוף נשארנו בלי כסף ובלי טיול.
אודה לכם באם תכתבו לי אם יש להם הזכות לעשות זאת.
תודה רבה
שלום,
מבחינה משפטית, בהתאם למתואר החברה שינתה את תנאיי ההסכם ביניכם ועל כן היית רשאית לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה.
כיוון שהסכמת לשינויים גם נגרמו לך נזקים ועוגמת נפש ועל כן מבחינת החוק את רשאית לביטול העסקה + השבה כספית + תשלום פיצויים בגין הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לך.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - את מוזמנת לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר