קניתי סלון חדש הכולל :
ספות, שולחן, מזנון, וויטרינה בסך 12,000₪ בערך.
היה עיכוב של שבועיים שלושה בערך
(השבוע הראשון היה בכדי שנקבל את כל הרהיטים ביחד הסכמתי
השבועות האחרים היה בעקבות שהם טענו שאין להם איך להוביל את הרהיטים).
וכאשר הם הגיעו היה להם כמה שגיאות בהזמנה אבל לא היה קריטי אז השארתי.
עכשיו בנוסף לכל זה הם שכחו להביא לי את ההדום.
בעל החנות הוא זה שהביא לי את הרהיטים אמר לי שבוע הבא אני אביא לך את אותו.
חלף שבוע או שניים.
ויצרתי קשר אמרו לי שהם הזמינו ומחכים שיגיע.
וחלפו עוד כמה שבועות ויצרתי שוב פעם קשר ונאמר לי שהוא הגיע ומחכה כדי שמישהו יעמיס אותו וישלח אליו.
ועבר חודש בערך מהרגע שהרהיטים הגיעו וההדום נשכח.
מה אפשר לעשות?
שלום,
בהתאם למתואר, מגיע לך פיצוי בגין התנהלות החברה והאיחור בהספקת המוצרים.
אני מציע בשלב זה להוציא לחברה מכתב התראה לפני תביעה לצורך קבלת פיצוי בעניינך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר