ביצעתי רכישה אינטרנטית באתר למוצרי חשמל, הזמנתי ונאמר כי זמן שילוח לוקח עד 7 ימי עסקים.
הזמן עבר והמוצר לא הגיע, הרמתי מספר פעמים טלפון לחברה וכל פעם הם טענו שזה התעכב.
אחרי כמה פעמים החלטתי לבטל את העסקה שכן עדיין לא קיבלתי את המוצר.
מאז ביטול העסקה באשראי עברו כבר למעלה מ-20 יום.
ניסית כבר כמה פעמים לדרוש את התשלום, אומרים שיחזרו ולא חוזרים ופשוט מורחים אותי.
האם זה משהו שאני יכול לטפל בעצמי או לפנות לעורך דין בנושא? ואם כן עם איזו התמחות?
שלום,
כמו בכל תחום - אם אתה יכול ויודע לעשות את העבודה בעצמך - אינך צריך איש מקצוע.
לכן אני מציע לך לנסות לפעול בעצמך ואם אינך מצליח אז לפנות לעו"ד בעניינך.
עו"ד בתחום תביעות קטנות ודיני צרכנות יכולים לסייע.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר