היי, במקרה של דחיית טיסה יותר מ-5 שעות ללא עמידה בדרישות מצד החברה (מזון, מים, הודעה מוקדמת, זיכוי כרטיס ודחיית הטיסה לתוך השבת לשומרי שבת).
מהן הזכויות ואת מי תובעים?
חברת התעופה או הגורם המקשר שממנו נרכש הכרטיס?
תודה
שלום,
כל המידע הרלוונטי מצוי בחוק - חוק שירותי תעופה (פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה) הן לגבי זכויותיך והן לגבי הגורם אותו יש לתבוע.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אתה מוזמן לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר