שלום רב, אשמח לדעת
1 .האם חוק הטכנאים חל על איחור במשלוח מהסופרמרקט.
2 .האם דרישת הפיצוי נקבעת לפי השעה המוקדמת או המאוחרת בטווח שנקבע?
3 .במידה והחברה מסרבת לשלם פיצוי כפי שהחוק קובע, מי הרשויות המוסמכות אליהן ניתן
להגיש תלונה בנושא?
בתודה מראש
שלום,
1. חוק הטכנאים אינו כולל משלוח מהסופרמרקט, אך בתי המשפט קבעו כי גם איחור של שליח (אשר נקבעו מולו זמנים) יכול שיכלל.
במקרה שאתה מתאר לא הייתי מגיש תביעה כיוון שלא לכך התכוון המחוקק ו\או בתי המשפט.
2. המאוחרת
3. המועצה הישראלית לצרכנות, הרשות לצרכנות ולסחר הוגן ובתי המשפט.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
תודה רבה על תשובתך, אתה מציין כי גם איחור של שליח יכול שיכלל לפי קביעה של בתי המשפט. סעיף 18א' (ג)(1)(ה) בחוק "לשם הובלה של טובין שהעוסק מכר" לא עונה על כך? ככל והשאלה תגיע לפתחו של בית המשפט האם הדבר יהיה לפי שיקול דעת ולא מכוח הוראת חוק מחייבת וחד משמעית? במיוחד נוכח האמור בסעיף שצוין, אשר מתייחס להובלה של מוצרים שנרכשו. אשמח להבהרה.
שלום,
אין דבר כזה הוראת חוק המחייבת את בית המשפט. זה תמיד תלוי בשיקול הדעת של בית המשפט.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר