שלום רב,
לפני כחצי שנה חברת אשראי החליטה להחליף לי כרטיס בנקאי עם חיוב מידי בכרטיס עם ווי פיי, בלי שאבקש מהם. העניין הוא שהכרטיס היה משויך לחשבון לא פעיל בסניף סגור. הכרטיס לא הופעל, למרות שתהליך בוצע ואחרי טרטור של התקשרות עם חברת האשראי והבנק הבנקאים הגיעו למסכנה להנפיק לי כרטיס בנקאי חדש שהופעל בהצלחה ועובד תקין. אך בין לבין נשארתי בלי אמצעי תשלום נורמליים.
לפני כחודשיים נודע לי ממש במקרה שהבנק כנראה גובה ממני דמי ניהול עבור הכרטיס הלא הופעל דרך החשבון הלא פעיל. פניתי אליהם בכדי שיחכירו את נושא, אך הם לא התייחסו אבל השיבו שעליי לפנות לחברת האשראי. בהמשך ההתכתבות עם נציגת הסניף היא ציינה שהבנק לא מסוגל ליצור איתי כשר טלפוני(יש לי בעיות קליטה וביקשתי ליצור איתי כשר רק בהתכתבות) ושעליי להגיע לסניף להסדר הבעיה. אני סירבתי וביקשתי שוב לבדוק את העניין ולפצות אותי עבור כל האי נוחות שנגרמה לי. כבר חודש אני לא מקבל שום מענה מהבנק.
קיים לי רצון להגיש תביעה בנושא ויש לי קמה שאלות בנושא שאני מתקשה למצוא תשובות אליהם:
1. האם זה חובה של בנק לספק לי כרטיס בנקאי?
2. על מי חלה האחראיות במקרה שלי בטיפול בסוגיה אם כרטיס הוא פנים בנקאי?
3. האם זה בסדר שבנק כפי שאני רואה את זה מנסה להתחמק מאחריות כלשהי ולא מספק לי הסבר מפורש על הנושא ודורש ממני קשר טלפוני או הגעה פיזית.
אני אשמח לסיוע משפטי, הסבר או הבהרה אפשרית בנושא - איפה אני טועה, מה הזכויות שלי והיכן אני יכול להכיר ולקרוא על כך.
מודה מראש
שלום,
1. לא
2. על הגורם ממנו הזמנת את הכרטיס (הבנק).
3. מעיון בדברים אינני רואה זאת ככה.
אני מציע לך לקבוע פגישה ולהגיע לסניף הבנק שלך לצורך טיפול בעניינך.
רק לאחר שניסית כל מה שאפשר כדי לטפל ולא הצלחת - אז אני מציע לך לפנות לעו"ד לצורך בחינת המקרה שלך ובמידת הצורך ניהול הליך משפטי בעניינך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר