בעצם יש לי 2 שאלות
1. הזמנתי משלוח קנאביס המשלוח לא הגיע ביום שבו תואם שיגיע, סופק לי המוצר ביום אחר.
כתבתי מייל שלא הגיבו עליו וביקשתי בשירות לקוחות שיצרו איתי קשר כמה פעם ולא יצרו איתי קשר בנושא.
2. הזמנת משלוח אוכל שהגיע באיחור של שעה (המתנה של שעתיים) הגיע קר ולא טוב.
פניתי לחברה פיצו אותי (פיצוי שלא תואם לדעתי אבל שיהיה), פניתי אליהם לקבלת הפיצוי ואז דרשו ממני להוסיף להזמנה פריטים בכדי שיהיה מינימום הזמנה והוספת תשלום על משלוח, הצלחתי להגיע איתם להבנה שעל פיצוי אני לא צריכה להוסיף שום תשלום נוסף והורידו את מינימום ההזמנה אבל לא מוכנים לוותר על דמי המשלוח.
לטענתי וההיגיון שלי זה שאני לא צריכה להוסיף שום כסף ומאמץ לקבלת הפיצוי (הזמנתי בזמנו משלוח ושילמתי עליו, זה חלק מההזמנה כך שזה חלק מהפיצוי).
אם הזמנתי מנות שהגיעו לא טובות ובאיחור, התפשרתי על פיצוי עלוב, אני לא צריכה לשלם על הטעות שלהם ולהוסיף דמי משלוח (תנאים לקבלת פיצוי)
אשמח לדעתכם
תודה רבה
שלום,
קראתי את הדברים שכתבת, אך אין כל שאלה לצד הפנייה.
מהן שאלותיך ?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר