שלום,
פניתי אל החברה כדי לבצע משלוח ממספר ספקים מחו"ל לישראל.
החברה קיבלה את כל כתובות הספקים.
והובהר שאני רוצה לקבל את הטובין לפני שהספקים יוצאים לחופשת החג המסורתית.
כ-10 יום לאחר שהסוכנת מהחברה קיבלה את הכתובות, "נודע לה" שלא נוכל לאסוף את הטובין מאחד הספקים, כי הוא נמצא במחוז רחוק ונצטרך לוותר עליו או לדחות את המשלוח.
דחייה = איחור בהגעת הטובין = לא אוכל לספק את המוצרים ללקוחות שלי.
בנוסף דחיה משמעותה שבמקום לחסוך כסף ולשלוח את הטובין של כל הספקים בעלות מוזלת, אצטרך לשלוח את הספק הנותר לבד, בעלות של קרוב ל 900$ ולשלם עלויות ייבוא גבוהות בערך פי 3 מהמתוכנן.
כשפניתי אל החברה והצגתי בפניה שקיבלה את כתובת הספקים כ-10 יום לפני ש"נודע לה שאי אפשר לאסוף מהספק הנ"ל ויכלה לעדכן אותי מראש, לתת לי אפשרות למצוא חברה אחרת ולא להגיע לדקה 90 שאנחנו רגע לפני החג ואני חייב להשתמש בשירותיה,
היא הכחישה וסירבה להמשיך בשיחה.
לכל אורך הדרך תיעדתי למעלה מ-10 הודעות קוליות בהן היא מתלוננת שאני "משגע אותה" "שואל יותר מדי שאלות" "לא נותן לה לעבוד" וכו'.
אע"פ שבעבור 5500 ש"ח שהיא מקבלת, נראה לי הגיוני שתענה על שאלות ובכך תמנע הפסדים כגון זה.
האם יש עילה לתביעה?
שלום,
בהתאם למתואר יש לך עילה לתביעה, אך עילה לתביעה אינה מספיקה כדי לזכות בתביעה- ויש לבחון האם יש ברשותך את הראיות המתאימות להוכחת עילת התביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר