רכשתי מדיח כלים, ושילמתי עוד סכום כסף כדי לקבל הרחבת אחריות על המדיח לעוד 4 שנים. ההתקנה והתשלום נעשו בחודש יוני, ועד היום לא קיבלתי קבלה או תעודת אחריות מפורטת מה כוללת הרחבת האחריות.
יש לי שיחה מוקלטת עם נציגה שמאשרת את הדבר.
האם אפשר לתבוע את החברה על ההתנהלות הלא תקינה? יש צורך במכתב אזהרה לפני תביעה?
שלום,
אני מציע תחילה לפנות בעניין זה לחברה במכתב התראה לצורך קבלת תעודת האחריות.
ככל שמכתב לא יסייע השלב הבא יהיה הגשת תביעה (עם פיצוי של עד 10,000 ש"ח ללא הוכחת נזק מכוח לחוק הגנת הצרכן).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר