בצענו הזמנה של מערכת ישיבה מעסק מקומי ולאחר שאמרנו למוכר שיש לילד שלנו יומולדת בתאריך מסוים הוא אמר שזה יגיע לפני בוודאות ורשם את התאריך אספקה בטופס הזמנה ״הספקה עד יום ג..״.
הגיע יום ההספקה ולא יצרו איתנו קשר אז התקשרנו לברר מה קורה ונאמר לנו שההובלה תגיע היום בצהריים בין השעות 13-15 כאשר ראינו שהשעה 14 ולא יוצרים איתנו קשר התקשרנו אל החנות ושם נאמר לנו שיש עיכוב ושזה יגיע עד 17 הסכמנו לעיכוב אך בחשש שמא יש פה ניסיון למרוח אותנו.
הגיע השעה 17 ולא הגיע אף אחד התקשרנו בשעה 17:30 לחנות ולא היה מענה למספר ממנו התקשרנו במהלך כל היום עד שהתקשרנו מטלפון אחר, כאשר אמרנו את זה לבחור שענה הוא הפנה את הבעלים אלינו והוא החליט שלא יספק לנו את המוצר בגלל שלא מתאים לו שהאשמנו אותו והחזיר לנו את כספינו אך נשארנו ללא מוצר והרבה חששות מה לעשות עכשיו האם יש מקום לתביעה על עוגמת הנפש למרות שהוחזר התשלום ומכיוון שעכשיו נאלץ לקנות ריהוט במקום אחר כנראה יקר יותר.
אשמח לעזרה בנושא
שלום,
בהתאם למתואר בהחלט יש לכם עילה לתביעה בעניינכם - בגין הפרת הסכם, התנהגות בחוסר תום לב, נזקים ועוגמת נפש שנגרמו לכם.
ככל שאתם מעוניינים בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינכם, אתם מזומנים לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר